25.12.06

Božič je mimo...

Evo, pa je mimo drugi največji krščanski praznik. Ok, sicer je bil tale podatek nezanimiv ampak sem ga vseeno omenil, ker mi ful dogaja. Zakaj? Ker trenutno ležim v svoji mehki postelji, naslanjam se na svoj novi povšter iz gosjega perja ( to bo še zanimivo) in izkoriščam sestrin laptop in njen wireless ruter medtem, ko ona in njen fant žreta zadnje ostanke tatrskega biftka, avokada, pršuta,...skratka jest ostanke naše božične večerje. Ta je bila dobesedno božanska. Kot po tradiciji smo jedli tatarski biftek in spet je bil fenomenanlo dober. Kot sem že omenil mi je sivi starec z velikim vampom prinesel nove O'neill hlače za bordat. Ampak danes sem dobil še eno presenečenje iz sestrine strani. Kupila mi je namreč podkapo, kar je ena super stvar (sploh za bordanje), ki ti zaščiti obraz v slabih vremenskih pogojih. Z njo izgledam še bolj ninja. Be ware!

Dogaja mi tudi zato, ker grem jutri bordat. Z Urhom greva na Krvavec. Močno upam, da mi bo vreme naklonjeno in, da bo sneg ok. Čeprav me malce skrbi, ker bojda niso vse proge odprte. Razmišljam, če bi vzel Fujija sabo, sam mal cvikam. Loh nekak nerodno padem in se mu hitro kaj neprijetnega zgodi. Tega pa nočem.

No ja, kokr sem že prej omenil je zadeva takale. Danes na božični dan smo bili pri babici. Po 17 letih sem prišel do žalostnega spoznanja, da ne zna kuhat. Res ne zna. Ali je včasih znala pa zdej ne zna več, ali pa je že zmeraj tko. No sestra in fant bosta počas fertik tak, da morm nehat...pa tud že mal me greje v noge tale laptop, ki je btw zakoooon :D

OK, dost sem se hvalu za dons ...pičim jst


lp

gašper