26.1.07

Guitar Jam

Zdravo!
Dolg že nism nč pametnega napisal. Recimo, da že odkar sem naredu ta blog.
No v glavnem, lihkar sem prišel domov. Bil sem pri Jaši, kjer smo Jaša, Jan in jaz (3J) imel resen guitar jam. Ampak po tem jamu nism domov prinesel popolnoma nič razn zbite morale :) . Janu kapo dol k ga kr dobr šreda, Jaša je pa itak car (kar se kitare tiče, da ne bo pomote). Špilal smo Voice of the soul, pr kermu je moj part odlično odigral komp. J in J sta se pa kregala kdaj se kdo not fukne (še nepojasnjen metalski žargon). Potem sta J&J moje bobniče počastila še z enim Vivaldijem, pri katerem se je Vivaldi tako obračal v grobu, da je spominjal na pralni stroj z visoko centrifugo. No ja ni blo tako slabo, sam morta se še naučit ga igrat :)

No ja, sem mal kritičen, ampak kaj mi pa še preostane pri mojih sposobnostih :)