1.1.07

Novo leto

No, pa je konec. Konec je leta 2006, v tem postiču bom napisal kaj se mi je letos kaj pomembnega zgodilo:

- en čudovit teden preživel v Gerlitznu kjer smo bordal do onemoglosti
- bil zatrapan
- dopolnil sem 17 let
- uspešno izdelal 2. letnik gim. Ledina
- dobil nov fotoaparat FujiFilm S5600
- bil en prečudovit teden na morju s Šublom, Dvoršakom in Tino (Krk)
- cel avgust delal za Javno Razsvetljavo, kjer sem si prislužil kar lepo vsotico evrčkov
- konec počitnic si s prišparanim denarjem kupim novo kitaro Fender CD60
- začnem hodit v 3. letnik gim. Ledina
- intenzivno sem začel igrat kitaro
- začnem pet v šolskem pevskem zboru, kateri mi je pobral nemalo časa
- jebem se s šolo in jo zaenkrat folgam dobr
- dobim novo dobro prijateljico
- decembra imamo koncerte po Sloveniji, več ali manj smo kar zažgali
- konec leta prejmem Evro kalkulator in se začnem sekirat kako bo zdej z €
- preživim nore praznične počitinice
- v novo leto sem šel s čisto vestjo in poln pričakovanj, saj bo letos teklo leto, ko si bom prvič lahko LEGALNO kupil pivo

Ja, saj vem, da mi v življenju bolj malo dogaja, ampak jebi ga. S svojim majihnim, nepomembnim življenjem sem zadovoljen.

lp

Gašper