22.3.07

Fotošop timez

No, da še kaj napišem, da bo spet kaj za brati. Kaj je novega? Nič. No je neki. Dans sm delu CPP (društveni) in sem ga pisal 100%. Sicer sem si pomagal s knjigo na kolenih but anywayz :D Tale društveni izpit je prav timsko delo :)

No, v glavnem talent show je potekal 8. 3. na naši šoli. Kakšen je bil naš nastop. Malce slab. Imel smo slabo ozvočenje pa mal je trema naredila. Videoposnetka še zmeraj nimam, ker mi Dvoršak že cel teden nosi firewire kabel. Nekaj fotk sem dobil. Ampak na onih fotkah smo k eni neandertalci. Sploh jaz k zgledam kokr, da bi popil liter kisa pol sem bil pa še bajlo šut vprašan. V glavnem izgledam čudno, za Jana pa Jašo ne bom nič govoil. Saj ne, da čudno zgledata na fotkah ampak onadva ste že itak dost čudna in se ne opazi razlike :) (pizda bom tepen)
Fotke sem zazipal pa vrgel na en strežnik. Kogar zanimajo si jih naj dol sname. Upam, da dobim še več fotk ;) Link najdete tukaj. In ja vem, k frizerju bom mogu jit, ker mam res grozno frizuro že.

Pizda sem lenoba lena. Jutri pišem anglo in se mi nič ne da. Tuki mam liste pred sabo in upam, da se bo znanje teleportiralo z listov v mojo glavo. Ampak možnost, da se kaj takega zgodi je bolj al manj majhna... se bo treba zanašat na splošno znanje. V katerega sem pa začel vse bolj dvomiti :) Sploh tista knjiga k mi jo je prnesu Briški je bla za umret slaba. Prebral sem 20 strani potem sem pa zaspal...in poslinil knjigo :D Nezadržno se bliža tudi konec šole. Kmalu bomo gagali in z zadnjimi izdihljaji sral kri za čim boljše ocene. Me že zvija ob misli na konc šole...<< onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjA2lyVpXY2bwikVygSRhgQG9USmsEPQS66pF62Cz-6RD95gToAnOeSywbtMihj1wmXd7-BaF_wPTf2VochB34wGY6rj8f5jXrFUCg_RpDBZBiqs1_dpdjeRAka9Qzfkm00NrrPUw/s1600-h/SKALA!+copy.jpg">

Upam, da vam je všeč :)

lp