27.3.07

Kiwi in hokej

Hej!
Dans sem na satelitski gledal hokej. Ampak ne navaden hokej. Bila je neka ruska liga, in kdo je igral? Igrali so otroci stari okoli osem let! Nisem mogel verjeti k sem videl nabito polno dvorano z okoli 10.000 gledalci. Navijali so, navijačice so plesale, strokovni komentator, hudge screen,...vse kar imajo tekme na najvišjih nivojih. Ampak presenečenj ni bilo konec. Ko sem videl tiste mal pamže igrat me je kar zvilo. Mulci so obvladovali pak k ga pr nam 15 letniki ne tko dobr. Delal so take fore k jih nisem sam na tekmi naredu v 11 letih. Rollinge, podajo nazaj, backhand streli vseee. Kakšno kontrolo nad pakom imajo, človek ne more verjeti. Po koncu tretjine je imela neka reporterka intervju z enim izmed mladih igralcev. Ko je bilo pa tekme konec je pa najbolši igralec dobil paket LEGO kock. Zakon =) Takšni otroc obožujejo hokej, in prav je tako!

Zdej pa še tale filmček. Poslala mi ga je Jera. Res ima globoko sporočilo.
Želja po nečem česar ne more je tako velika, da je za to pripravljen celo umreti.


In ne, nisem je pozabil, ne morem je...

lp