13.9.07

En lep pozdrav nazaj!

Bonjour!
Mja, z Danske sem se nekako že vrnil. Bilo je nadlepo.

No drugače sem na pobudo sošolca Tonija spet začel blogat. Novo šolsko leto je tle in tale moj blogčič bi se znal dobro izkoristit kot dober medij za prenos raznoraznih, takšnih in drugačnih informacij/plonkcev/misli (!?)/...

Sicer sem mislil danes spet pisati o košnji trave ampak sem si nekak premislil saj vas ne bom z bedarijami filal (ker se na tem blogu delijo samo koristne in uporabne stvari). Tako, da sem v precepu kaj sploh napisati v ponovno odprtje bloga. Nekako še nisem bil v takšni situaciji, da sem na novo otvoril "prenovljeni" blog.

Aja aja! Na maturancu je blo noro! Upam, da najdem kaj časa in za vsakega posebneža iz našega razreda naredim kak fotošop. Nekaj idej že imam (ima kdo visoko ločljivostno fotko lešnika? LEŠNIKA ne leske!).

Za darilo vam podarjam fotografijo breskve.

Na svidenje do prihodnjič!