25.9.07

Madona sem len :)

No začetnega elana ni več. Ne da se mi nič več. Preslabo je to za samozavest, ko delaš domačo za mato in ugotoviš, da nimaš pojma. Ah jebeš...

Danes je blo super fajn! Imel smo športni dan in kot se za prave športnike spodobi smo šli na bazen v Atlantis. Bilo je super duper fajn! Nikoli se še nisem imel tako fajn! Igrali smo košarko in vaterpolo! Jaaaaaaaaa, super je blo! Še posebej če se spomnim, da se je pri vaterpolu nek medved, ki je po čudnem naključju zašel v bazen, spomnil in odločil, da me bo kril. In me je...pa še kako. Metal me je okrog kot kakšnega otroka. No sej ne da bi bil on edini. Njegovi soigralci so bili zelo podobni. Vsi ogromni hrusti. Počutil sem kot featherweight bokser v ringu s Tysonom ... je bil pa zabaven profesor za fiziko...Belina. Skos je igral z nami ampak nikoli ni rekel niti besede... Pa zanimivi so bili tudi naši navijači ...

tako nekako so izgledali, ko me je dežurni kosmatinko zalučal čez bazen, da sem na pljoh priljetelj.


No evo, da ne bojo same nekoristne stvari sem pretipkal seznam za slovo in copy/pastal seznam za anglo.

SLJOVA
  1. Urška
  2. Špela Mohar
  3. Tjaša Avsec
  4. Gašper
  5. Urh
  6. Petra
  7. Tjaša M.
  8. Lovro (!)
  9. Anja
  10. Marko
  11. Blaž
  12. Jure
  13. Toni
  14. Špela R.
  15. Jaša
  16. Nika
  17. Katarina
  18. Jan
  19. Tadej
  20. Jaka
  21. Nenad, ki nenadoma pride
  22. Peter
  23. Grega
  24. Luka
  25. Urban
  26. Rok
  27. Dejan
ANGLJA:

1. jaša

2. jaka

3. blaž

4. urh

5. špela r.

6. urška

7. tjaša a.

8. katarina

9. špela m.

10. peter

11. jan

12. anja

13. dejan

14. gašper

15. tjaša m.

16. manca

17. petra

18. gregor

19. jure