16.9.07

Trgatev 2007 -> zakon :)


Hej hoj!
Ravno sem prispel iz Dolenjske kjer sem prisostvoval na trgatvi leta gospodovega 2007. Trgatev je bila izpeljana kakor se zagre. Vreme nam je tudi bilo naklonjeno. Sicer nam je malo primanjkovalo parov rok za trganje grojdzdja ampak ni bilo frke. Prenosil sem kar lepo število brent (mam prov en žešć žuljav pas na rami:) . Nabralo smo pa za okoli 4000l vina. VESTE KULK JE TO CVEJČKA!?

No ja ...najbrž se vsem konkretno jebe...razen Janu, ki slučajno ma kaj pojma o vinogradništvu...zato bom šel k aktualnim in uporabnim zadevam. Na prošnjo nekaterih mojih somučeniških sošolcev sem objavil seznam za nemščino.







1. Urban
2. Jaka
3. Nenad
4. Tadej
5. Peter
6. Špela M.
7. Anja
8. Urh
9. Dejan
10. Marko
11. Tjaša A.
12. Lovro!
13. Blaž
14. Urška
15. Jan
16.
17. Jaša
18. Špela R.
19. Toni <3
20. Gašper
21. Jure
22. Luka
23. Manca
24. Tjaša M.
25. Petra
26. Katarina
27. Grega (k je legenda!)
28.

Naprintatje si, memorizirajte seznam, zažgite ga, uporabite za rizlo,... vse samo ne me več spraševat kje je kdo na seznamu! Za ostale, ki pa niso na seznamu pa...em...samo Gliha ve kdaj ste na vrsti...pwnd!

Se vidjamos!

lp